2022. 01. 18.

Hogyan indítottam az évet Robin Sharma-val

 Biztosan Te is tettél már sokszor újévi kívánságokat és nem tartottad magad ahhoz, amit Újévkor meg fogadtál, akár már néhány nap vagy hét elteltével. Mindenki járt már így, megértelek.

Nehéz megtartani az újévi fogadalmakat. 

Annak érdekében, hogy ez az idén másképp legyen,  Robin Sharma útmutatásait követtem, melyeket itt most megosztok veled. Robin Sharma a személyiségfejlesztés, a humán teljesítmény-menedzselés és életvezetés nemzetközileg elismert szaktekintélye, számos világsikert aratott mű szerzője.

Ennek alapján, remélem nagyon taktikusan foglak végig vezetni azon, hogy hogyan építettem ki a 2022-es évemet a célmeghatározás , az értékes célok szempontjából Robin Sharma segítségével. 

Rögtön bele is vágok. 

Először is leltárt készítettem a 2021-es győzelmeimről. Hol nyertem személyesen, szakmailag, szellemileg, produktivitás terén a tavalyi év során. Leírtam összes három oldalnyi kis győzelmet, mikro diadalokat, hogy tényleg tisztázzam a pozitív dolgokat, és a produktív dolgokat, növekedési területeket és a győzelmeket az elmúlt tizenkét hónap alatt.

Ez ÖNBIZALMAT, ENERGIÁT, LENDÜLETET teremt, sőt, még TÉRKÉPET is ad, mivel az agy negatív előítéletét tekintve - különösen abban a világban, amelyben most élünk- a negatívumokra koncentrálunk, nem pedig arra, hogy felismerjük mindazokat a jó dolgokat, amelyek az elmúlt évben történtek. 

A második dolog, amit tettem: csináltam egy egyoldalas bekezdést az IDEÁLIS 2022-es évemről. 

Csak egy bekezdés egy oldalon arról, hogyan szeretném, hogy ez az új év hogyan nézzen ki, mire 2022. december 31. eljön. 

Aztán feljegyeztem az 5 NAGY PRIORITÁSOM 2022-RE.

 Így tényleg tisztán látok. Én egy minimalista vagyok,  és ez a maximalistával szemben lehetővé teszi számomra, hogy nemet mondjak, arra, ami nem kapcsolódik ehhez az 5 személyes "Mont Everesthez". Ez nagyon sok fókuszpontot ad, nagyon sok tisztánlátást.


Miután megcsináltam a nagy ötösömet, megkérdeztem magamtól, hogy mi a TOP 5 ÉRTÉKEM 2022-re: integritás, türelem, kedvesség, bizalom, család. Ezen is érdemes gondolkodnod, mert úgy vezetnek majd Téged ezek az értékek, mint egy világító torony. 

Aztán fogtam a 2022 tizenkét hónapját, és minden hónapra gondosan feljegyeztem a magas értékű céljaimat. "A 2022-ES ÉV MINDEN EGYES HÓNAPJÁRA VONATKOZÓ ÉRTÉKES CÉLJAIM". 

2022 minden hónapjára leírtam 5 értékes célt, amit el kell érnem. 

Végül készítettem egy rajzot az Ideális 2022-es évemről egy oldalon.

Az agyam megfelelő részébe jutottam, ezzel szinte beszélgettem a tudatalattival, megrajzoltam az ideális évemet, személyesen, szakmailag, fizikailag, szellemileg.

Szóval dióhéjban ez volt az ideális folyamatom Robin Sharma útmutatásai alapján. Egy sor kérdést is feltettem magamnak. Például azt, hogy KIVÉ KELL VÁLNOM, hogy olyan évem legyen, amilyet akarok? Nagyszerű kérdés. 

MELY ADOTTSÁGAIMAT ÉS TEHETSÉGEMET NEM ÉLEM MEG, NEM AKNÁZOM KI? 

 MELYIK AZ AZ 5 LEGFONTOSABB SZOKÁS, AMI A LEGJOBBAN FOG SZOLGÁLNI ENGEM 2022-BEN? 

Ez az én esetemben a tanulás, a jó időbeosztás, a mindennapos, új emberekkel való kapcsolatfelvétel, a heti többszöri edzés, de lehet bármilyen szokás ami támogat Téged és szeretnéd beépíteni a mindennapjaidba.

Az utolsó kérdés, amit feltettem:

HOGYAN SZOLGÁLHATOM LEGINKÁBB A VILÁGOT EBBEN AZ ÚJ ÉVBEN?

Kimagaslóan eredményes és sikeres új évet kívánok Neked. 

LEGYEN EZ AZ ÉV AZ EDDIGI LEGJOBB ÉVED. 

Legyen egy csodálatos napod, legyen egy csodálatos éved. 


Sikeredért, 

Mátrai Szilárd

alapító

mlmsiker.hu 

------ 

Ha szeretnél megismerkedni Robin Sharma bestseller könyveivel a személyiségfejlesztés terén kattints az alábbi linkre:

https://mlmkonyvek.hu/szerzok-szerint-118/robin-sharma-143

(Megrendelésnél használd az "  mlmsiker  " kuponkódot és 7% kedvezményt kapsz ) 

Nincsenek megjegyzések: