2009. 02. 10.

Miért van az, hogy a hálózati marketingesek tömegei frusztráltak, zavarodottak és fogalmuk sincs arról, hogy mit csinálnak

Nyolcvan százaléka az embereknek akik beléptek a network marketingbe nem éreztek szenvedélyt évek óta semmi iránt, és a legtöbbjüknek olyan képességei vannak, amiket nem is használt. A ’klónozás’ – specifikus rendszerek, programok, szövegminták, filozófiák és fogalmak tanítása – önbizalmat és megnyugvást ad az embereknek. Ez az önbizalom és megnyugvás teszi lehetővé, hogy növekedjenek, tanuljanak, fejlesszék magukat és hozzányúljanak képességeikhez valamint szenvedélyükhöz.

Ezért az egyetlen módja, hogy szenvedéllyel csináld és hosszú távon sikeres legyél ebben az iparágban az, hogy követed a ’klónozott’ rendszereket, programokat és módszereket lépésről lépésre.

Meg szeretném veled osztani, amit az MLM legenda Mark Yarnell mondott ezzel a témával kapcsolatban az Upline magazinnak. Kijelenthetem, hogy ez a legjobb cikk amit valaha is a network marketinggel kapcsolatban olvastam. Most elolvashatod az egész cikket. 


Dale Calvert

„Azt hittem tudom, mitől vagyok sikeres, de tévedtem!”

Mark Yarnell írása

Egészen mostanáig, nem igazán tudtam megosztani, hogy mit értem el eddig, mert habár megvolt a szakértelmem és a képességem, hogy hálózatot építsek, mégsem tudtam igazán, hogy mit tudok. Bejártam az egész országot és különböző csoportokkal osztottam meg az eszközöket amikről azt gondoltam,hogy engem sikeressé tettek.

Most már tudom, hogy igazából egyik rendszer sem eredményezte a sikeremet. Nem értettem ezt addig, amíg nem találkoztam Dr. Albert Van Dura-val a stanfordi Egyetemen.

Dr. Van Dura korábbi elnöke az Amerikai Pszichológiai Egyesületnek és 40 évig volt pszichológus a Stanfordon. Tíz Ph.D. szintű kognitív pszichológiai tankönyvet írt és most a hetvenes éveiben a világ egyik legtöbbet idézett pszichológusa.

Órákig faggattuk ezt a briliáns embert. Nagyon szerényen viselkedett és bevallotta, hogy a legtöbb pozitívan gondolkodó szakember igazából a negyvenes és ötvenes évek technológiáját használja, gondolatokat Maxwell Maltz könyvéből, a Pszichokibernetiká-ból és a Napoleon Hill Gondolkozz és Gazdagodj c.könyvéből. Amit meg szerettünk volna tudni Mr. Van Durától a következő volt: Volt annyi áttörés a kognitív arénában mint a többi technológiai területen?

Felfedeztük, hogy valóban volt, de senki nem volt hajlandó vagy képes lefordítani ezeket az összetett könyveket és az áttöréseket amiket tartalmaznak "konyhanyelvre", amit a tömegek is megértenek.

Melyik A Legjobb Siker Rendszer?

Túl sok ember "szakképez" amikor az emberek sikere úgyis minták (paradigmák) kérdése. Engedd meg, hogy elmondjam mit tanultam.

A legnagyobb probléma a network marketingben  a félreérthetőség. Mire egy cég eléri a 100 millió dolláros eladást, már van 50-60 emberük akik mind más rendszert promotálnak – videókat, hanganyagot, oktatóanyagokat. Majdnem mindegyik jó. A probléma a félreérthetőség, ami azt eredményezi, hogy amikor leszerződtetlek mint forgalmazót és képzési folyamatomban részt veszel – ami olyan pozícióba jutatott amiben most vagyok – és egy héttel később, vagy két hónappal később egy másik sikeres vezető robban be a városba és tart beszédet a Hyatt Hotelben egy teljesen más video- és képzési rendszerrel. Mindegyik rendszer hatékony, és sok vezető profitál abból, hogy eladja őket. Beszéltem jópár cégvezetővel, akik mind ugyanazt mondják:

" Ha egyszerűen mindenki ugyanazon dolgozna, tíz milliárd dollár lenne a forgalmunk."

Hadd ajánljak valamit ami mérhetetlenül nagy segítség lesz: Lépj kapcsolatba a legjobb felsővonaladdal, kövesd az ő rendszerét, és használd azt amíg százezer dolláros havi kereseted nem lesz. Ha van valakinek a cégeden belül olyan a forgalma, amit Te is el akarsz érni, vegyél részt velük a képzéseken és tanuld meg a rendszerüket. A legtöbb rendszer jó, de a félreérthetőség, amit a két-három havonta rendszer váltás erdményez az oka annak,hogy elhagyják ezt az iparágat a jó szakemberek.

Mielőtt az új mintád működne, egy rendszer mellett kell kitartani.

Dr. Van Dura újra és újra kiemelte nekünk az IBM vagy a Xerox példáját. Mi lenne, ha 12-20 regionális managert, mindegyiket másmilyen módszertannal kiképeznénk, hogy reklámozzák a terméküket, és azt mondanánk: „Azt akarjuk mindannyiótoktól, hogy menjetek vissza a régióitokba, mindegyik hónapban valakit menetrendszerűen átrakunk valaki más régiójába, hogy az ellenkezőjét tanítsa annak amit ott eddig tanítottak.”?

Hat hónapon belül a Xerox és az IBM tönkremenne! Mégis, a félreérthetőség az iparágunk természete. Nagyszerű emberek távolodnak el ettől az ipartól, és nem azért, mert a rendszereknek amiket megismertek nincs hatása, hanem mert kényszerítik őket, hogy két-három havonta cseréljék a hatékony rendszereket.

Válassz egy rendszert ami neked tetszik, maradj a cégednél és tanítsd meg az embereidnek, hogy ne foglalkozzanak más rendszerekkel, amíg nincs meg az a bevétel amit szeretnének.

A cikk ajánlott olvasmány Dale Calvert - MLM Betekintés c. könyve alapján.

Nincsenek megjegyzések: