2009. 02. 10.

A sikeres jelölt kutatás önmagában nem tesz sikeres hálózatépítővé

John Milton Fogg

A tömeges jelölt keresés új generációja két okból aggaszt:

Az első, hogy sok támogatója azt mondja, hogy a régi "személy a személlyel" megközelítés rég eltűnt, vagy el kellett volna tűnnie, és az, hogy ezek a „nagy” szakértők akik ezt javasolják, teszik tönkre a Network Marketinget.

Másodszor, érzékelek egy exponenciálisan nőtt csoportot "hol volt, hol nem volt" termékforgalmazókból, akiket meggyőztek, hogy szálljanak be a bizniszbe valaki könyvének vagy hanganyagának kampányával. Már nincs nagyon munkájuk, mert másra nem lettek kiképezve, csak arra, hogy kiküldjék a kazettákat.

Kérlek NE érts félre, hanganyagokkal vagy könyvekkel jelölt kutatást végezni nagyszerű innováció – bizonyított, pozitív és erőteljes. Az Upline™ ír, vesz fel és ad el rengeteget, szóval mi velük vagyunk.

Amivel viszont nem vagyok, az a válogatás nélküli jelölt kutatás száz és ezer "jelöltel" anélkül,hogy azoknak akik ezt végzik előzetesen szükséges képzésük és támogatásuk lenne arról,hogyan növeljék az üzletüket, és maradjanak a siker útján.

Azt jóslom, néhány cég és termékforgalmazó tönkre fog menni amikor a jelölt kutatás ringlispile magára hagyva fog majd forogni.

Elküldöd nekem a személyre szóló 12 perces tuti kazettád/CD-det egy személyre szabott Post-It cimkével (Nekem is hiányoztál...) Király kazetta, de engem valami még nem hagy békén. Felhívsz.

Meghallgattam? Igen. Tetszett? Persze. Adok-e ötven dolcsit, hogy termékforgalmazó legyek, vegyek néhány induló készletet /kazettákból...kazettákból..../, és küldjem el 8205 embernek a karácsonyi képeslaplistámon anélkül, hogy előzetesen minősíteném őket? (Milyen Hilary?) Persze.

Na és most...? Kevesebb, mint hat hónap alatt, van egy kirobbanó hálózatom Kazettásokból: hétköznapi férfiak és nők akik elsajátították a rendkívüli "jelölt keresés kazetták segítségével" rendszert amit elsőnek egy technológiailag megbilincselt Ed McMahon fejlesztett ki.

A sikeres jelölt kutatás önmagában nem tesz sikeres hálózatépítővé. A kazetta/CD talán a világon a legjobb mód, hogy az emberek figyelmét a cégre tereljük és beszálljanak az üzletbe mert olyan egyszerű és másolható módszer. De ha a jelölt kutatásod sikere nem a Network Marketing üzlet építés és az emberekkel való bánásmód szakértelmének tanításával folytatódik, akkor ez egy rövid időtartamú,
" gazdagodjunk meg gyorsan" piramis séma ahol csak kevés ember csinál pénzt sok ember kárán. Homokra épül az egész üzlet.

Többet kíván, mint kazetták küldözgetése és aláírt jelentkezési lapok visszafaxolása, ha azt akarod, hogy a Network Marketing üzleted hosszabb életű legyen - sokkal többet.

Újranyomtatva az Upline(TM) engedélyével

A cikk ajánlott olvasmány Dale Calvert MLM Betekintés c. könyve alapján.

Nincsenek megjegyzések: