2024. 04. 23.

Aki a legkevesebbet beszél... az nyer nagyot.

Ki fogja eladni a terméket?

  1. A forgalmazó?
  2. Vagy az érdeklődő?

Az egyik gyors módja az előny megszerzésének, ha hagyjuk, hogy az érdeklődő beszéljen a legtöbbet. Ha az érdeklődő beszél többet, mi pedig kevesebbet, nagyobb az esélyünk a sikerre.

Sajnos, ha mi beszélünk a legtöbbet, és az érdeklődő nem, akkor az esélyeink csekélyek. Jaj.

Ez nem azt jelenti, hogy ne beszéljünk. De azt jelenti, hogy amikor beszélünk, akkor bevált szavakat használjunk, és néhány rövid mondatban összpontosítsuk az üzenetünket. Akkor az érdeklődőnk beszélni fog, jól fogja érezni magát, és üzletet akar majd kötni velünk.

Hogyan vegyük rá a potenciális ügyfeleinket, hogy többet beszéljenek? Íme néhány ötlet.

  1. Hallgassuk meg azonnal.
  2. Nem szakítjuk félbe.
  3. Nyitott végű kérdéseket teszünk fel.
  4. Érdeklődést mutatunk az iránt, amit az érdeklődőink mondanak.
  5. Megkérjük az érdeklődőket, hogy mondjanak el többet

Még több hasznos tanácsot kapsz az Útmutató a gyors induláshoz a network marketingben könyvből: 

Sikeredért,


 









Szilárd és Tom "Big Al" Schreiter 

Nincsenek megjegyzések: