2009. 02. 12.

Mi a titok? Te vagy, Drágám!

Írta: Lauren Whittmore

Kedves Lauren, dolgozom...küzdök...,és tanulok network marketing iparágban több mint két éve ,és mostanra kezdtem magam fáradtnak és kétségbe esettnek érezni.Az kezdeti lelkesedésem a network marketinggel kapcsolatban alábhagyott.sok programban voltam és kezdek látni egy trendet.Egy éve kifogytam a családtagok és barátok listájából akiket meg mertem hívni.Azt mondták nekem, hogy képeslapok és kazetták postázása a legkobb módja az üzletépítésnek. Igy vettem listákat és elkezdtem csak ezt csinálni. Azt látom, hogy van egy viszonylag nagy ember csoport akik ugyanezt a tanácsot kapták és ugyanezt csinálják. A problémát abban látom, hogy amikor egy új programhoz csatlakozom, és pénzt és energiát fordítok postázásra a listán lévő embereknek,a listán lévő emberek ugyanezt csinálják. Néha egy páran belépnek az alsó vonalamba,de nem maradnak sokáig.Vagy csak becsatlakoznak , de nem csinálnak semmit. A legtöbb ember másik céghez csatlakozik 90 napon belül. Úgy tűnik mindannyian ugyanazt a listát vesszük és ugyanúgy kipostázzuk a legforróbb,legújabb hang- és videó anyagokat a legforróbb és legújabb termékről vagy ötletről. Nem is tudom elmondani, mennyi audio és video anyagot kapok egy héten. Hogy tud valaki ezzel jogdíjszerű jövedelmet építeni? Vagy már túl késő pénzt keresni a network marketingben? Calvin C. Hobbs,NC

Kedves Calvin, mennyire szerethet Téged és barátaidat a posta, hogy így próbáljátok az üzletet építeni. 5 -öst adok az erőfeszítésre,de megismételni ezt a dolgot újra meg újra nem jelenti azt , hogy jövedelmező eredményeket fog termelni,és nem is okos dolog csinálni.....ezért most hagyd abba.Igen, Calvin, én is rajta vagyok ezeken a listákon és csodálkozom, hogy embereknek ennyi kidobni való pénzük van, hogy így próbálnak üzletet építeni. Egy üzletet, amely végeredményben a kapcsolat építésre épül. Mit értek ezen? Gyakran napi szinten hallom, hogy emberek hogyan pörögnek fel a legújabb, (az én nevezéktanomban) Szenzáció Marketingre. Például...

"Ez a legforróbb kazetta/CD amit az MLM történetében létrehoztak!Csak feldobod postán, hátradőlsz és építi az üzletedet!"
vagy
"Csak küld el ezt a képeslapot/mostnában emailt - a szerk./ és az emberek automatikusan csatlakoznak.Nem kell senkivel beszélned többé. Csak a pénzt kell felvenni a bankban"
vagy (ez a legkeményebb...)
"Felépítjük alsó vonaladat. Mindössze csak sok pénzt kell adnod. Minden munkát elvégzünk helyetted!"

Hadd kérdezzek valamit? A network marketingen kívül üzletelsz-e az életben valakivel aki ilyen stílusban "nyomja". A gyereked orvosát a menő képeslap alapján választottad, amit postán küldött?A társaddal azért házasodtál össze mert elküldte neked a legmenőbb audio anyagot a parazitákról, vagy küldött egy CD-t a vastagbél tisztításról? Milyen fura, egy hosszútávú kapcsolatra gondolni csak ilyen dolgok alapján, nem? Az emberek nem így működnek! Ha úgy döntök, hog yüzletet akarok valikval az azért van,.... mert kedvelem és megbízok benne. Hiszek abban,személyes megtapasztalásom alapján , hogy a megfelelő munkát fog nekem végezni!

Ismételd El Velem: "Én Vagyok Az Üzenet!"

Senki nem kerül be ebbe az üzletbe annélkül, hogy valaki ne szponzorálná. Ha te embereket machanikus,személytelen módszereken keresztül akarsz behozni,mennyire fogja magát az a forgalmazó különlegesenk érezni és mennyi lojalitást fog mutatni feléd, amikor megkapja a következő "csoda" CD-t,úgy, hogy T esoha nem is beszéltél vele? Mennyire érzed magad Te különlegesnek és fontosnak, ha veled hasonló történik?

Kérdezd meg magadtól, " Mennyi jövedelmet tudok termelni egy forgalmazón egy életre vetítve,szemben a következő mondjuk 60 vagy 90 nappal?" Nem csak egyszer akarsz valakivel üzletelni, hanem azt szeretnéd, hogy "örökre" az üzletedben maradjon.

Nem kéne szerinted egy kis extra energiát tenni abba, hogy találj valakit, akit érdekel az ami neked van? Ismerd meg és építs kapcsolatot azzal, akivel együtt fogsz dolgozni és pénzt fogsz vele keresni az elkövetkezendő 20 évben.

T-I-SZ-T-E-L-E-T

Ne játsz az emberekkel és ne bánj velük úgy mintha agyatlan jószágok lennének.És ne építs az üzletedet egy nem üzleties felfogásban.Ha azt tanították neked, hogy úgybánja jelöltel mint akit be kell ugrasztani egy üzletbe, aztán tovább menni a következőhöz, akkor tanulj meg valami újat az emberekkel való munkával kapcsolatban.Mert most magadat és a jelöltet vágod át.

tegyél meg mindent ami tőled tellik, hogy az első benyomása rólad, olyan kellemes legyen amennyire csak lehet. Ha így teszel, még ha nem is csatlakoznak hozzád egyből is megvan az esély arra, hogy később visszatérnek.Lehet, hogy az időzítés nem a legjobb nekik, hogy csatlakozzanak hozzád. Ezért hát, legyél kedves,felkészült, és j emlékeik lesznek, ha később kapcsolatba lépsz velük.

Egy jelölt MIATTAD csatlakozik és marad az üzletedben.Bár vannak kiváló üzletépítő és tréning anyagok, de egy ember végeredményben nem az audióanyag miatt,vagy a videó miatt amit most nézett, vagy az elegáns marketing brosúra miatt csatlakozik hozzád. Ezek a dolgok segíthetnek neki többet megtudni az üzletről és a döntés hozatalban,de...

Te szponzorálod őket- és Te vagy a legfontosabb ok, amiért csatlakoznak hozzád.Jó vagy rossz vagy mindegy, Te vagy az,Drágám!

Ha motiválódnod kell, hogy a jelöltekkel türelemmel,integritással, és tisztelettel bánj,gondolj mindarra a jövedelemre amit egy életpálya alatt együtt kerestek.
És ha okos vagy,miközben mindenkivel kedves vagy akkor figyeled a "20 %-ot". Ők azok a különleges emberek akik a munka 80%-át végzik.Tényleg tedd meg az extra mérföldet ezekért az emberekért,adj nekik megkülönböztetett figyelmet.Tedd nyilvánvalóvá, hogy betartod a feléjük tett ígéreted. Sokszorosan kifizetődik.És hosszú ideig. Miért fókuszálnál csak arra ,hogy behozz valakit az üzletedbe mára, ha egy kis erőfeszítéssel "örökké" maradnak?

Lauren Whittmore sikeres karriert élvez függetlem forgalmazóként, szerzőként,trénerként és tanácsadóként. Jónéhány nemzetközi szervezetet épített, alsóvonalaiban emberek ezrei tevékenykednek.

Nincsenek megjegyzések: