Mi a helyzet egy másik problémával?
Vegyünk egy másik konkrét példát, hogy hogyan használjuk ezt a módszert.
Tételezzük fel, hogy a szponzorom túl messze lakik. Nem lehetek sikeres, mert a szponzorom nem jön és nem segít nekem. Hogy változtathatnánk a termékforgalmazói gondolkodásomat vezetőivé?
A következőkben azt a történetet olvashatod, amit elmesélhetnél nekem:
Te: Tom, Tudom, hogy azt gondolod, hogy nem válhatsz sikeressé, mert túl messze lakom tőled. Nem tudok segíteni neked a helyi megbeszéléseken és nem tudok eljönni Houstonba, hogy segítsek a "kettő-eggyel" bemutatóknál.
De képzeljük el, hogy hazafelé repülsz Houstonba. Ül melletted egy utas. Az alkalmi ismeretségből eredő beszélgetés a következőképpen hangzik:
Tom: Mivel foglalkozik?
Utas: A helyi vállalkozók klubjának vagyok az elnöke. 10000 klubtagunk van, akik mindannyian vállalkozók. Esténként találkozunk, mivel mindannyiunknak van állandó munkája, de a klubot mellékállásként csináljuk.
Tom: Tényleg? És milyen jellegű üzleti tevékenységet végeznek?
Utas: Nos, nem akarunk üzleteket, mivel az túl unalmas lenne. Helyhez lennénk kötve.
Barátságos, nyitott emberek vagyunk, és érdeklődünk az értékesítés és a marketing. Élvezzük a megbeszéléseket, a hálózati marketinget és a más emberekkel való együttműködést. Nincs sok pénzünk, amit befektethetnénk – talán csak fejenként néhány ezer dollár.
De hajlandóak vagyunk olyan keményen dolgozni, ahogy csak tudunk, hogy sikeres üzletet építsünk.
De tudod mi a helyzet? Képtelen vagyok a klubtagjaimnak részmunkaidős üzletet szerezni. Ha hamarosan nem találok semmit, ki fognak hajítani az irodából. Meglehetősen aggódom.
Te: Nos, mire gondolsz, Tom? Azt gondolod, hogy: „Ember, megütöttem a főnyereményt! Az üzleti lehetőségem tökéletesen megfelel nekik. Meg fogja nekem köszönni” És aztán Tom, azt fogod kérdezni:
Tom: Apropó, hol is lakik?
Utas: Miamiban élek.
Te: És most Tom, kétségbeesetten felemeled a kezed és a következőket mondod:
Tom: Ó, ne! Az túl rossz. Soha nem tudnám Önöket támogatni, mivel nem vagyok helybeli.
Ennél a pontnál megváltozatom a gondolkodásmódomat. Megértem, hogy ha tartom magam ahhoz az állásponthoz, hogy a szponzornak helybelinek kell lennie, akkor elszalasztom életem nagyszerű lehetőségét. Tulajdonképpen, ha tartom magam a termékforgalmazói gondolkodáshoz, soha nem fogok toborozni olyanokat, akik 10 mérföldnél messzebb laknak tőlem!
Miután elmeséled nekem ezt a történetet, át fog változni a gondolkodásom termékforgalmazóról vezetőivé? Talán nem teljesen, de közelebb leszek hozzá, nem igaz?
Olvasd el a 12. leckét is.
Tom 'Big Al' Schreiter
További CD és DVD tanfolyamokért Big Al-től,látogasd meg MOST az MLM Siker Webáruházat:
mlmsiker.hu
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése