2008. 02. 11.

„Big Al Vezetői Kurzus” 11. lecke

A 10. leckéd ide kattintva eléred.

Mi a helyzet egy másik problémával?

Vegyünk egy másik konkrét példát, hogy hogyan használjuk ezt a módszert.

Tételezzük fel, hogy a szponzorom túl messze lakik. Nem lehetek sikeres, mert a szponzorom nem jön és nem segít nekem. Hogy változtathatnánk a termékforgalmazói gondolkodásomat vezetőivé?

A következőkben azt a történetet olvashatod, amit elmesélhetnél nekem:

Te: Tom, Tudom, hogy azt gondolod, hogy nem válhatsz sikeressé, mert túl messze lakom tőled. Nem tudok segíteni neked a helyi megbeszéléseken és nem tudok eljönni Houstonba, hogy segítsek a "kettő-eggyel" bemutatóknál.

De képzeljük el, hogy hazafelé repülsz Houstonba. Ül melletted egy utas. Az alkalmi ismeretségből eredő beszélgetés a következőképpen hangzik:

Tom: Mivel foglalkozik?

Utas: A helyi vállalkozók klubjának vagyok az elnöke. 10000 klubtagunk van, akik mindannyian vállalkozók. Esténként találkozunk, mivel mindannyiunknak van állandó munkája, de a klubot mellékállásként csináljuk.

Tom: Tényleg? És milyen jellegű üzleti tevékenységet végeznek?

Utas: Nos, nem akarunk üzleteket, mivel az túl unalmas lenne. Helyhez lennénk kötve.

Barátságos, nyitott emberek vagyunk, és érdeklődünk az értékesítés és a marketing. Élvezzük a megbeszéléseket, a hálózati marketinget és a más emberekkel való együttműködést. Nincs sok pénzünk, amit befektethetnénk – talán csak fejenként néhány ezer dollár.

De hajlandóak vagyunk olyan keményen dolgozni, ahogy csak tudunk, hogy sikeres üzletet építsünk.

De tudod mi a helyzet? Képtelen vagyok a klubtagjaimnak részmunkaidős üzletet szerezni. Ha hamarosan nem találok semmit, ki fognak hajítani az irodából. Meglehetősen aggódom.

Te: Nos, mire gondolsz, Tom? Azt gondolod, hogy: „Ember, megütöttem a főnyereményt! Az üzleti lehetőségem tökéletesen megfelel nekik. Meg fogja nekem köszönni” És aztán Tom, azt fogod kérdezni:

Tom: Apropó, hol is lakik?

Utas: Miamiban élek.

Te: És most Tom, kétségbeesetten felemeled a kezed és a következőket mondod:

Tom: Ó, ne! Az túl rossz. Soha nem tudnám Önöket támogatni, mivel nem vagyok helybeli.

Ennél a pontnál megváltozatom a gondolkodásmódomat. Megértem, hogy ha tartom magam ahhoz az állásponthoz, hogy a szponzornak helybelinek kell lennie, akkor elszalasztom életem nagyszerű lehetőségét. Tulajdonképpen, ha tartom magam a termékforgalmazói gondolkodáshoz, soha nem fogok toborozni olyanokat, akik 10 mérföldnél messzebb laknak tőlem!

Miután elmeséled nekem ezt a történetet, át fog változni a gondolkodásom termékforgalmazóról vezetőivé? Talán nem teljesen, de közelebb leszek hozzá, nem igaz?

Olvasd el a 12. leckét is.

Tom 'Big Al' Schreiter

További CD és DVD tanfolyamokért Big Al-től,látogasd meg MOST az MLM Siker Webáruházat:
mlmsiker.hu


Nincsenek megjegyzések: