2020. 06. 30.

Élő interjú Ken Seto-val


Csatlakozz hozzánk 2020. július 2-án a következő MLMSiker Interjú felvételén! 


Vendégem az ázsiai származású Kanadában élő Ken Seto, aki többször épített 6 számjegyű jövedelmet network marketingben.  Sokat tanultam tőle én magam is, amikor még csak képekről nézegettem az interneten az MLM Cruise-t már akkor az volt a benyomásom, hogy őt meg akarom ismerni, mert látszott rajta, hogy érti a szakmát és mégis szerény és megközelíthető.

Azóta az MLM Cruise-on is, de legutóbb az Asian Networkers Conference and Expo-n találkoztam vele, ahol magam is előadó voltam.

Ken Seto társaságában az Asian Networkers Conference and Expo-n

Ő is azok közé tartozik, akivel minden perc értékes. Magyar hangja én leszek. 

Használd ki te is ezt a lehetőséget és ha még eddig nem tetted jelentkezz az alábbi űrlapot kitöltve az MLMSiker Interjú sorozatra és értesítünk mindig az interjúkról, valamint a felvételük is elérhető lesz Neked. 

Sikeredért, 
Mátrai Szilárd





Jelentkezz most az alábbi űrlap kitöltésével az MLMSiker Interjúk értesítőire, így mindig elsőként kapsz hírt az interjú időpontjáról.

Email*
Név*

Nincsenek megjegyzések: